Thursday, February 24, 2011

> kena tipu

korang penah rasa di tipu x? kena tipu menipu bertipu setipu dan ape ape laa adik bradik dimana kata akarnya TIPU. apa korang akan rasa? pada sy, skali da tipu smpai bila pun sy xkan caya da. melutut laa mcm mana pun. apa yg awak da cakap kt sy selama nih pun sy da xcaya. masyeh sbb buat sy mcm nih.

apa yg bestnye menipu orang eyh? apa yg korang dpt drpd menipu? yea laa kn.. manusia skrg mcm2 ragam.. kalo xmacam2 ragam, bukan manusia namanya.. kan kan kan.. nih baru nk berkawan xsampai seminggu da buat perangai. sbb tuh tuhan sedarkan sy sebelum apa2 yg lebih2 akan berlaku. just be yourself. terima segala yg tuhan da jadikan kt kita seadanya.

xpe laa awk.. sy tau awak akan baca nih. dan thanks to Allah sbb menunjukkn tanda2 awal kt sy. dua nama yg berbeza. tp sy masih xbuta. kalo awak sedar sape awak, alhamdulillah.. tp kalo masih xsedar lg, sila laa sedar2 kan diri sket. apa yg awak dapat dgn menipu kan. satu nama bukan sebenar dan saya harap satu lg adalah nama sebenar. dan sy tau, awk xlahir kt negeri sembilan.

kalo sy ada buat salah selama nih, sy minta maaf. cool babeh!!~ just be yourself. xperlu hipokrit.




pengalaman mendewasakan kita.

26 comments:

Fariq said...

uit awak dah tak caya kat saya.. :(
takpe la nak buat camne dah takde jodoh.. :(

Cik Adza said...

fariq >> awak ada tipu sy ke? kalo xde, sila jgn gedik2 nk terasa yer..

kalo terasa tuh, mesti ada tipu2 kan.. sapa makan cili, dia yg rasa pedas. awak rasa pedas ke?

Fariq said...

erk.. ingat saya nak terasa e kat entri camni. haha.. lagipon mmg saya takde ckp pon saya dok n9... :p

Cik Adza said...

fariq >> hahha~ awk pun xde 2 nama yg berbeza kan.. hikhik~ yeah!!~ awk xlahir pun kt negeri sembilan.



:p

syairahmohdanuar said...

eh tak suka lah kalau jadi macam nie :(

Fariq said...

semua tu takde adza :syg..
saya pon tak tau nak menipu ape sebenarnya.. XD
okay la nak tido.. assalamualaikum..
jaga diri kat tempat orang ye..

Cik Adza said...

syairah >> yup2.. sy pun xsuka.. seb baek xsmpai seminggu lg.. hikhik~ xpe. jadikan pengajaran.

seb baek sy perasan cepat. :p

CIK GADIS said...

erk?kena tipu?mmg sket hati bila ditipu kan..tp kdg2 CG pon besa gk tipu org..sob3!kenyataan lah,spa ja kt dunia neyh xpenah tipu..sabo2 ek adza.. =P

P/S : apa yg aku komen ni?:hmm,cm xberkaitan lak :((

Cik Adza said...

fariq >> iye.. xde.. sbb bukan utk awk.. :hoho alhamdulillah.. xperlu nk menipu.

okeh2.. jom tydo..
waalaikumussalam

okeh.. baek. :p

Cik Adza said...

CG >> saket gak.. tp sbb baru lg xde laa terasa sgt kot.. sbb tuh kita xle caya org sgt.

erkk~ besa tipu gak? iskk~ jgn amalkan.. nnt terbiasa ssh gak. nnt pusing2 tu yg kena kt kita balik.

btul2.. kadang2 tipu sunat itu perlu. tp smpai nama pun nk tipu, harus ke? kalo nama samaran tuh bule gak trima. nih full name org laen.

yup2.. sabar aje. hahha~ xpe.. sy paham. ngee~ :p

~ ナフィルザ ~ said...

saya tak suka bila kena tipu
so annoying~

adamzico said...

adza: bukan eden kan.. kan! wink!

Cik Adza said...

~ ナフィルザ ~ >> sy pun xsuka.. so, kalo kita xsuka kena tipu, kita pun xle menipu. br adil kn?



:p

Cik Adza said...

zico >> kamu terasa ke? hakhak~



:hoho

Sab Buenoo said...

sapa pulak yg tipu ni...:))
ce citer ce citer.. :">

Cik Adza said...

sab >> kawan. br nk kenal. skali da kantoi menipu. ape kes?



hikhik~

maIra said...

sapekah?sabo la aza..b hapy kt sna ea

Cik Adza said...

maira >> ada sorang hamba Allah nih. sabar jea.. sabar tuh kan baek. ngee~

happy2.. yeay!!~

►AdamXis◄ said...

Assalam...Apa yang sy dah tipu kat awk??? yer sy bukan org nogeri...yer sy sedar ade dua nama adam dekat BCR...yer baru semigu kenal awk...tapi2...awk kenal ker saye? Harap saye tak prasantan kat sini...(i_i)

suffer8zine said...

siapa yang menipu ni cik adza? adess manusia mcm ni pun ade ke

Terkini : Akuarium Paling Kecil Di Dunia

Cik Adza said...

adam >> wassalam. ouh.. bukan awk laa.. awk ada tipu sy ke? if xde, xyah nk tacing2 sgt yer.

sy xkenal pun awak.. huhhu~ rasa2 mcm awk da terperasan.. hikhik~ :hoho



namo tacing2.. :malu

Cik Adza said...

suffer8zine >> ntah laa awk.. sy tertipu.. mo buat mcm mana.. hukhuk~

ada2.. kalo x, xde macam macam ragam manusia kan..




:p

suffer8zine said...

perlu ke tipu2 ni, pape pun cool okess. take care :P

Terkini : Akuarium Paling Kecil Di Dunia

Cik Adza said...

suffer8zine >> itu laa psal.. perlu ke? suka ati laa.. semoga dia bahagia. yeah!!~ cool babeh.. :hoho



always do. c:

ArryCode said...

sian adza , biarloh ... yang penting kita jangan buang ikhlas yg ader dlm diri kita...

Cik Adza said...

arry >> ikhlas itu penting. nk buat pape pun kena ikhlas. termasuk dalam berkawan.



:)