Wednesday, February 16, 2011

> untuk UMAIRAH ngan AISYAH

pagi2 ngalir air mata. kenapa sy senang sgt nanges nih. lepas baca entry umai. sayu. hukhuk~ umai.. adza rasa da byk adza sabar sblm sblm ni. smpaikan apa2 org buat kat adza, adza wat xtau jea. ala ala macam orang da xda perasaan. malas nk fikir malas nk kisah.

kadang kadang terfikir? kenapa? adza penah wat kat orang ke? yea laa adat kehidupan. arini kita buat, sok lusa kita kena. sbb tuh skrg2 nih adza lebih berdiam. adakah tindakan itu patut? diam pun ada org saket ati gak. xpuas ati. lg2 zaman da berteknologi nih.mmacam.

umai.. aisyah.. rindu kt korang.. kalo dekat ari2 adza amek korang. kita pegi jalan. maen tepi pantai. yg penting makan!!~ hehhe.. korang.. adza jarang text korang.. adza jarang tnya khabar korang.. tp jauh di sudut ati adza rindu korang.. adza slalu doakan korang sihat.. korang happy..

tp klakar kan masing2 ngan perangai masing.. gaya hidup tersendiri. hahha~ semoga korang happy2 selalu.. nnt if ada good news, jgn lupa ajak adza.. korang jangan risau kat adza.. adza ok.. adza masih kuat.. walau apa dugaan, ujian dan rintangan akan adza tempuh lalui dgn tabah. sbb adza tau. tuhan tau adza kuat, tu yg tuhan duga adza selalu.

hari2 terakhir as a degree students

environment trip to PWTC

dinner fakulti

Redang Trip

Redang Trip lagi

Sports Day

if perasan, semua gambar2 nih ada gmbr kita bertiga. hehhe~ *hugs*



kenapa ayat skema. lama xpegi skolah mcm nih laa gaya dia.
psst.. umai.. BM adza pun xdpt A laa.. hahha~

4 comments:

maIra said...

la...saje je kn buat umy sayu lak..da2...jgn sdey2..ye,rndu jgak nk lepak2 cm dlu..same la aza..myb kte jauh tpi sbrnye korg dekt je kat ati umy ni..kalo org yg same,aza pkir la baek2..jgn zalim pada diri awk k..u knw bettr..

Cik Adza said...

hahha~ bia sayu same2.. br fair kan.. siyes rindu.. tul2.. umai.. adza da deactivate FB.. pape text kt enpon eyh. kalo nk wat clearance gtau.. mo join.

zalim pada diri sendiri? auchh!~ saket.. err kinda. tp the best way, DIAM. agak2 itu baek x? setelah cubaan berbaek xberjaya, silent is the best. kan? *BIG smile*

The Crow Empire said...

Takmo sedih2 yeh. Nanti ade mase blh la u olls lepak same2 balik mcm dulu2 tu.. Nanti bile u olls nak lepak, i follow yeh. keh3...

(^______^) senyum Adza!

Cik Adza said...

The Crow >> ahaks~ kami jauh.. sorg kt utara.. sorg kt pantai timur.. sorg kt selangor.. camna? lepak kena tunggu masing2 kawen laa kot.. tu pun kalo dpt dtg. nk follow ke? :p

*SENYUM.. ahaks~ rasa comel plak..*